در دومین دیدار وزرای کشور ایران و پاکستان چه گذشت؟

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:37
وزرای کشور ایران و پاکستان بار دیگر ملاقات داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر لزوم گسترش روابط دو جانبه و تقویت همکاری مرزی تاکید کردند.

به روایت تسنیم، در دیدار اسکندر مومنی و محسن نقوی همچنین درباره اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر شد.

توسعه مبادلات مرزی از دیگر مباحث مطرح شده در این دور از گفتگوهای دو طرف بود.

این دومین دیدار وزرای کشور ایران و پاکستان در دو روز گذشته است.

وزیر کشور پاکستان در سفر به تهران با برخی مقامات دیگر از جمله مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.