پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در سمنان به دلیل نقص بهداشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:55
سمنان- رئیس مرکز بهداشت سمنان از پلمب سه واحد صنفی در این شهر خبر داد و گفت: این واحدها به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و بی‌توجهی به تذکرات، پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شیرازه معانی غروب دوشنبه در بازدید از واحد های صنفی سمنان از پلمب سه واحد مرتبط با مواد غذایی در این شهر خبر داد و بیان کرد: این واحدها نان بربری، سفره خانه سنتی و خواربار فروشی هستند.

وی عدم رعایت موازین بهداشتی را دلیل جلوگیری از فعالیت این واحدها عنوان کرد و ادامه داد: این واحدها تذکرات لازم را قبلاً دریافت اما نسبت به رفع آن ها اقدام نکرده بودند.

رئیس مرکز بهداشت سمنان این اقدام را در راستای تضمین استانداردهای بهداشتی از سوی اصناف عنوان کرد و توضیح داد: تقویت فرهنگ بهداشت در عرضه و توزیع مواد غذایی رویکردهای این نظارت و بازرسی ها است.

معانی با تاکید به استمرار بازرسی اصناف توسط کارشناسان واحد مهندسی بهداشت سمنان، تصریح کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت جامعه در دستور کار است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از انتقال بیماری و مخاطرات بهداشتی سیاست های پیشگیرانه و نظارتی در حوزه بهداشت شهرستان سمنان به دقت اجرایی می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.