۳۸۰ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در رباط‌کریم تخریب شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 20:24
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط‌کریم از اجرای حکم تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و آزادسازی ۹ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه شهرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تیمور کلانتری،بعد از ظهر دوشنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرای حکم تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و آزادسازی ۹ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه شهرآباد خبر داد.

کلانتری در ادامه اظهار داشت: در راستای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، با هماهنگی مرجع قضائی، ۳۸۰ قطعه شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز در رباط‌کریم تخریب شد.

وی افزود: با اجرای این حکم، ۹ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه شهرآباد آزادسازی و به چرخه تولید بازگردانده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.