تجاوز جدید به ایران باعث شرمساری بیشتر ترامپ خواهد شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 21:54
«ابراهیم رضایی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المسیره گفت که هر گونه تجاوز جدید علیه ایران با پاسخ قوی‌تر مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المسیره تأکید کرد که هرگونه تجاوزی علیه ایران با پاسخی قوی‌تر مواجه خواهد شد.

«ابراهیم رضایی» در مصاحبه با المسیره گفت: هرگونه تجاوزی علیه کشورمان با پاسخی قوی‌تر مواجه خواهد شد و ما برای همه سناریوها آماده‌ایم.

وی افزود: آمریکایی‌ها یا باید تسلیم دیپلماسی و شرایط ما شوند یا تسلیم قدرت موشک‌های ما.

این مقام ارشد ایرانی هشدار داد: هرگونه تجاوز جدید فقط شرمساری بیشتری برای ترامپ به ارمغان خواهد آورد و تاریخ تنگه هرمز هرگز به حالت سابق خود باز نخواهد گشت. و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را بدون رضایت ما باز کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: ما در حال اجرای یک چارچوب قانونی جدید هستیم که توسط مجلس تصویب خواهد شد تا تنگه را مدیریت کند. تحت این چارچوب، کشتی‌های دشمن اجازه عبور از آن را نخواهند داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.