ترامپ باز هم عقب‌نشینی کرد

مشرق نیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 23:00
رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه تروث‌سوشال ادعا کرد که حمله نظامی به ایران را بنا به درخواست ولیعهد عربستان سعودی، رئیس امارات و امیر قطر متوقف کرده است.

به گزارش مشرق، ترامپ در پستی در «تروث سوشال» از عقب‌نشینی مجدد در قبال ایران خبر داد.

دونالد ترامپ رئیس دولت تروریست آمریکا بار دیگر از ادعاهای پوشالی خود عقب نشینی و ادعا کرد که«حمله نظامی برنامه‌ریزی‌شده آمریکا علیه ایران که قرار بود فردا انجام شود، بنا به درخواست برخی رهبران منطقه به تعویق افتاده است».

ترامپ مدعی شد:«امیر قطر، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و محمد بن زاید رئیس امارات از من خواسته‌اند حمله به ایران را به تعویق بیندازم».

به ادعای او، دلیل این درخواست در جریان بودن «مذاکرات جدی» درباره پرونده ایران است.

ترامپ بار دیگر مدعی شد که هدف توافق احتمالی، اطمینان از «نداشتن سلاح هسته‌ای توسط ایران» است.

وی ادعا کرد به وزیر جنگ آمریکا، «پیت هگست»، رئیس ستاد مشترک ارتش و نیروهای آمریکایی دستور داده حمله فردا انجام نشود.

ترامپ ادعا کرد ارتش آمریکا باید برای آغاز «حمله گسترده» علیه ایران در هر لحظه در صورت عدم دستیابی به توافق آماده باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.