واکنش عراق به حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای امارات

عصر ایران دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 23:01
وزارت دفاع امارات متحده عربی عصر یکشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که پدافند هوایی این کشور با سه پهپاد که از سمت مرزهای غربی وارد حریم هوایی این کشور شده بودند، مقابله کرد.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای حمله پهپادی به امارات را که منجر به آتش‌سوزی در خارج از محوطه داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه شد را محکوم کرد.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری واع، وزارت خارجه عراق در این بیانیه حمله پهپادی به یک ژنراتور در محوطه خارجی نیروگاه هسته‌ای براکه را محکوم و با امارات اعلام همبستگی کرد.
 
وزارت خارجه عراق اعلام کرد که بغداد از حاکمیت و ثبات امارات حمایت می‌کند.
 
وزارت دفاع امارات متحده عربی عصر یکشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که پدافند هوایی این کشور با سه پهپاد که از سمت مرزهای غربی وارد حریم هوایی این کشور شده بودند، مقابله کرد.
 
این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود مدعی شد: ۲ مورد با موفقیت خنثی شدند، در حالی که سومی به یک ژنراتور برق در خارج از نیروگاه هسته‌ای براکه در منطقه الظفره برخورد کرد.
 
وزارتخانه یادشده تأکید کرد که تحقیقات برای شناسایی عاملان این حملات پهپادی در حال انجام است و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.