همایش ملی بهره‌وری خرداد ۱۴۰۵ برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 23:43
سازمان ملی بهره‌وری ایران در نظر دارد بیستمین همایش ملی بهره‌وری را با درک شرایط ویژه کشور در بازه زمانی اول تا ۱۲ خرداد ماه برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان ملی بهره‌وری ایران در نظر دارد بیستمین همایش ملی بهره‌وری را با درک شرایط ویژه کشور و در چارچوب رویکرد اکوسیستمی به بهره‌وری، به‌صورت پلتفرمی و با شعار «ایران پایدار از مسیر بهره‌وری» در بازه زمانی اول تا ۱۲ خرداد ماه برگزار کند.

کاهش اتلاف و بهینه‌سازی مصرف، بهره‌وری و تاب‌آوری ملی، نوآوری در محصول و فرایند، چابک‌سازی دولت، بهره‌وری خدمات عمومی، تخصیص منابع مبتنی بر بهره‌وری، تمرکززدایی در نظام تصمیم‌گیری و استقرار حاکمیت شرکتی از محورهای این همایش هستند.

برگزاری نشست‌های تخصصی، تولید مقاله، یادداشت و گزارش، تولید محتوای چندرسانه‌ای (کلیپ، عکس، موشن‌گرافی، اینفوگرافی و...) و ارائه محصولات بخش‌های اصلی این رویداد را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، از عموم مردم، دانشگاهیان، فعالان رسانه و ذی‌نفعان بهره‌وری کشور برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت به عمل آمده است و در این همایش از دستگاه‌ها، سازمان‌ها، افراد، اقدامات و آثار برگزیده در سطح ملی تقدیر خواهد شد.

بر این اساس، علاقه‌مندان برای مشارکت در همایش و ارسال آثار می‌توانند از اول تا دوازدهم خردادماه به نشانی inpconf.ir مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.