فرماندار دشتی: بهبود خدمات حوزه سلامت از اولویت‌ها است

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 00:00
بوشهر-فرماندار دشتی گفت: بهبود و ارتقای خدمات حوزه سلامت از دغدغه‌های اصلی دولت و به تبع آن شهرستان است و در این مسیر توجه ویژه‌ای به تقویت زیرساخت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر دوشنبه در بازدید از پایگاه سلامت لقمان حکیم شهر خورموج با تبریک هفته سلامت اظهار کرد: در شرایط مختلف، نوع خدمات در حوزه سلامت متفاوت است و باید متناسب با نیاز جامعه ارائه شود.

وی افزود: دولت نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد و از آنجایی که شخص رئیس‌جمهور دکتر پزشکیان نیز از بدنه این حوزه است، باید تلاش کرد دستاوردهای موجود در این بخش بیش از پیش تثبیت و تقویت شود.

فرماندار دشتی: بهبود خدمات حوزه سلامت از اولویت‌ها است


فرماندار دشتی ادامه داد: بهبود خدمات حوزه سلامت از دغدغه‌های اصلی دولت است و استاندار بوشهر نیز اهتمام ویژه‌ای به توسعه و ارتقای این حوزه دارد که لازم است این موضوع بعنوان یک فرصت قلمداد شود.

مقاتلی با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان گفت: با وجود همه شرایط و مشکلات، کارکنان حوزه سلامت همواره پای کار مردم هستند که این موضوع جای تقدیر دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.