ماجرای فعال شدن پدافند هوایی جزیره قشم چیست؟ آیا حمله ای رخ داد؟ چرا مردم مرگ بر امارات گفتند؟

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 00:04
ساعاتی پیش پدافند در جزیره قشم فعال شد، موضوعی که بازتاب و انعکاس های زیادی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حدود ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب ، بیست و هشتم اردیبهشت اخباری مبنی بر فعال شدن پدافند هوایی جزیره قشم منتشر شد.  هم فضای مجازی و هم رسانه های محلی هم زمان از شنیده شدن صداهای بلند در این جزیره خبر دادند که از جانب اهالی نیز شنیده شده بود.

دقایقی بعد، احمد نفیسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، اعلام کرد که صدایی که ساعاتی پیش در جزیره قشم شنیده شده است، ناشی از فعال شدن پدافند هوایی در جزیره قشم و درگیری با ریز پرنده‌های دشمن بوده است .

نفیسی ضمن تأکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح، اطمینان خاطر داد: وضعیت کاملاً تحت کنترل است و شرایط جزیره قشم کاملا پایدار است.

بعد از اعلام این خبر ویدئوهایی از حضور مردم قشم در خیابان ها منتشر شد. کانال تلگرامی روزنامه همشهری - ارگان رسمی شهرداری تهران- با انتشار این ویدئو نوشت: مردم جزیره قشم در پی شنیدن صدای غرش پدافند در میدان شهدا این جزیره، فریاد مرگ بر امارات و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.