کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی ابلاغ کرد؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا به ۳ تیم افزایش می‌یابد

عصر ایران سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 00:21
کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از افزایش سهمیه فوتبال ایران در رقابت‌های باشگاهی از سال آینده میلادی خبر داد. بر این اساس، سهمیه ایران در لیگ نخبگان از فصل ۲۰۲۷-۲۸ به ۳ تیم افزایش می‌یابد و یک تیم نیز راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ می‌شود.

 سهمیه فوتبال ایران در رقابت‌های باشگاهی در آسیا از سال آینده میلادی افزایش می‌یابد.

به گزارش تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان از فصل 2027-28 به ٣ تیم افزایش خواهد یافت و یک ایرانی نیز در لیگ قهرمانان آسیا 2 حضور پیدا می‌کند.

عربستان با 6 و امارات با 5 سهمیه در دو لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا ٢ بالاتر از ایران که 4 سهمیه در این دو تورنمنتگرفته قرار دارند.

این در شرایطی است که سهمیه ایران در فصل بعد ٢+١ خواهد بود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.