قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به آمریکا و اسرائیل درباره حمله مجدد هشدار داد

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 00:57
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اعلام کرد: به آمریکا و هم‌پیمانان آن اعلام می‌داریم، دوباره مرتکب اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی نشوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در واکنش به اقدامات اخیر دشمنان در منطقه گفت: به آمریکا و همپیمانان آن اعلام می‌داریم، دوباره مرتکب اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی نشوند.وی افزود: آن‌ها باید بدانند ایران اسلامی و نیروهای مسلح آن نسبت به گذشته آماده تر و قوی تر، دست بر ماشه هستند و هرگونه تعرض و تجاوز مجددی از سوی دشمنان سرزمین و ملت سربلند را سریع، قاطع، پرقدرت و گسترده پاسخ خواهند داد.

به روایت فارس فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمنان آمریکایی صهیونیستی بارها ملت شجاع ایران و نیروهای مسلح مقتدر آن را آزموده اند، تصریح کرد: ما با عزم و اراده الهی ثابت کرده ایم که اقتدار و توانایی خود را در میدان عمل به دشمنان نشان می دهیم.وی افزود: چنانچه خطای دیگری از سوی دشمنانمان سر بزند با قدرت و توانایی به مراتب بالاتر از جنگ تحمیلی رمضان با آن برخورد خواهیم کرد و با تمام توان از حقوق ملت ایران دفاع و دست هر متجاوزی را قطع می‌کنیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.