اخطار جدی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به آمریکا

نامه نیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 01:14
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به آمریکا هشدار داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا نوشت: به آمریکا و همپیمانان آن اعلام می‌داریم، دوباره مرتکب اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی نشوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرلشکر پاسدار خلبان علی عبدالهی: آنها باید بدانند ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح آن نسبت به گذشته آماده‌تر و قوی تر، دست بر ماشه هستند و هرگونه تعرض و تجاوز مجددی از سوی دشمنان سرزمین و ملت سربلند را سریع، قاطع، پرقدرت و گسترده پاسخ خواهند داد.

دشمنان آمریکایی صهیونیستی بار‌ها ملت شجاع ایران و نیرو‌های مسلح مقتدر آن را آزموده‌اند.

ما با عظم و اراده الهی ثابت کرده‌ایم که اقتدار و توانایی خود را در میدان عمل به دشمنان نشان می‌دهیم و چنانچه خطای دیگری از سوی دشمنانمان سربزند با قدرت و توانایی به مراتب بالاتر از جنگ تحمیلی رمضان با آن برخورد خواهیم نمود و با تمام توان از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنیم و دست هر متجاوزی را قطع می‌نمائیم.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.