امارات و اسرائیل صندوق مشترک تسلیحاتی ایجاد کردند

افکار نیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 01:19
یک رسانه خارجی فاش کرد که امارات و رژیم تروریست صهیونیستی صندوق مشترک تسلیحاتی ایجاد کرده‌اند.

وب‌سایت «میدل‌ایست‌آی» به نقل از یک مقام آمریکایی از خیانت جدید حاکمان سازشکار امارات به امت اسلام پرده برداشت و گزارش داد که امارات و رژیم صهیونیستی در چارچوب یک شراکت دفاعی جدید، صندوقی مشترک برای خرید و توسعه سامانه‌های تسلیحاتی ایجاد کرده‌اند.

به گفته این مقام آمریکایی، این صندوق برای تملک و توسعه سامانه‌های جدید تسلیحاتی تشکیل شده است.

یک مقام فعلی آمریکایی نیز گفته امارات ممکن است توسعه فناوری در سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل را تأمین مالی کند.

طبق این گزارش، توافق یادشده در جریان سفر نتانیاهو به امارات و هم‌زمان با جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران منعقد شده است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.