هرگونه تجاوزی علیه ایران با پاسخی قوی‌تر مواجه خواهد شد

صدا و سیما سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 07:41
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که هرگونه تجاوز جدید علیه ایران با پاسخ قوی‌تر مواجه خواهد شد و ترامپ را شرمسارتر خواهد کرد.

تجاوز جدید به ایران باعث شرمساری بیشتر ترامپ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی المسیره تأکید کرد که هرگونه تجاوزی علیه ایران با پاسخی قوی‌تر مواجه خواهد شد.

ابراهیم رضایی گفت: هرگونه تجاوزی علیه کشورمان با پاسخی قوی‌تر مواجه خواهد شد و ما برای همه سناریو‌ها آماده‌ایم.

وی افزود: آمریکایی‌ها یا باید تسلیم دیپلماسی و شرایط ما شوند یا تسلیم قدرت موشک‌های ما.

این مقام ارشد ایرانی هشدار داد: هرگونه تجاوز جدید به ایران فقط شرمساری بیشتری برای ترامپ به ارمغان خواهد آورد. تاریخ تنگه هرمز هرگز به حالت سابق خود باز نخواهد گشت و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را بدون رضایت ما باز کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: ما در حال اجرای یک چارچوب قانونی جدید هستیم که در مجلس تصویب خواهد شد تا تنگه هرمز را مدیریت کند. تحت این چارچوب، کشتی‌های دشمن اجازه عبور از آن را نخواهند داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.