اینترنشنال در جدید ترین اراجیفش گفته ایران جزایر سهگانه را اشغال کرده و امارات باید آنها را پس بگیره!!
ما اشتباه فکر میکردیم گمان میکردیم اینترنشنال صهیونیستی هست بلکه اماراتی هم بوده یعنی اینقدر حقیر هستند؛ اما این مصاحبه یک سندی هست برای کسانی که هنوز فکر میکنند اسراییل تنها دشمن جمهوری اسلامی است. در حالیکه خیلی زیرکانه خاک ایران را در این رسانه تروریستی، پیشکش سران بیغیرت عرب میشود. دیگر اصلا تعجب نکنید پهلوی چرا بحرین را پیشکش سران عرب کرد. هیچ کدام از این بیوطنها تعلقی به ایران ندارند و تمام دشمنی آنها با جمهوری اسلامی از سر این است که با وجود جمهوری اسلامی نمیتوانند ایران را پیشکش دیگران بکنند.
سپاه سایبری پاسداران