نقض مجدد آتش‌بس؛ حمله صهیونیست‌ها به صور در جنوب لبنان+ فیلم

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 07:55
جنگنده های رژیم صهیونیستی با حمله به یک منطقه دیگر در جنوب لبنان مجددا آتش بس ادعایی در این کشور را نقض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، جنگنده های رژیم صهیونیستی یک ساختمان در منطقه المعشوق واقع در شهر صور لبنان را هدف قرار دادند.

گزارش های رسانه ای حاکی از وقوع ۲ حمله شدید علیه این ساختمان و بلند شدن ستون های دود در منطقه است.

همچنین گزارش شده که خسارت های سنگینی به ساختمان های اطراف در محله المعشوق وارد آمده است.

این در حالی است که پیشتر وزارت خارجه آمریکا در ادعایی دروغین اعلام کرد آتش بس لبنان به مدت ۴۵ روز دیگر تمدید شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.