شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده خاییز دستگیر شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 08:31
بوشهر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده کوه بیرمی خاییز شهرستان تنگستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحمن مرادزاده اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی درباره حضور شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده کوه بیرمی خاییز، محیط‌بانان با حضور سریع در منطقه عملیات شناسایی و دستگیری متخلف را آغاز کردند.

وی افزود: این عملیات با همکاری مشترک محیط‌بانان و نیروهای انتظامی پاسگاه شهید مدنی خاییز انجام شد و در نهایت شکارچی متخلف دستگیر و به پاسگاه محیط‌بانی منتقل شد.

در همین ارتباط، رئیس پاسگاه محیط‌بانی منطقه حفاظت‌شده خاییز اعلام کرد: از این فرد یک قبضه سلاح پی‌سی‌پی، سه قطعه پرنده تیهو، یک رشته تور پرنده‌گیری و تعدادی ادوات شکار کشف و ضبط شده است.

منطقه حفاظت‌شده کوه بیرمی خاییز یکی از زیستگاه‌های مهم حیات وحش در استان بوشهر محسوب می‌شود و به دلیل تنوع زیستی و ارزش بالای اکولوژیکی، تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.