فرماندار گناوه: آثار اقدامات در بازار باید برای مردم ملموس باشد

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 08:56
بوشهر- فرماندار گناوه گفت: مردم باید احساس کنند که بازار به‌درستی مدیریت، کنترل و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسفندیاری صبح سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان گناوه با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی دولت تمام تلاش و همت خودرا بکار بسته تا مردم در بازار هیچ کمبودی را احساس نکنند اظهار کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار باید بر روند توزیع و کنترل اقلام اساسی در بازار نظارت دقیق داشته باشند تا هیچ کمبودی ایجاد نشود.

فرماندار گناوه ادامه داد: اعضای کارگروه بر بازار اشرافیت کامل داشته باشند و با دقت و حساسیت در صورت مشاهده کم فروشی، گران فروشی و احتکار بموقع ورود و برخورد قاطع کنند.

وی گفت: نظارت مستمر بر بازار باید به صورت جدی و اثرگذار باشد و نتیجه اقدامات کارگروه برای مردم دقیق و با شفافیت، اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه گران فروشان باید شناسایی، به مردم معرفی و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شوند، گفت: ما متعهد شده‌ایم که جانب مردم را که قابل احترام و لایق و شایسته بهترین ها هستند، بگیریم و اجازه ندهیم حقوق آنان تضییع شود.

فرماندار گناو بر گزارش‌دهی شفاف به افکار عمومی تأکید کرد و گفت: مردم از ما نمایندگان حاکمیت توقع به حق دارند که با تعصب و حساسیت اجازه ندهیم فرد یا افرادی در شرایط کنونی در بازار سو استفاده کنند.

فرماندار گناوه با تأکید بر حمایت قاطع از حقوق مردم گفت: هر اقدامی که به نفع مردم باشد باید با قدرت انجام شود و در این مسیر هیچ تعارفی با دلالان و سودجویان در بازار نخواهیم داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.