آغاز واریز حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز

مشرق نیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 09:00
پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از ظهر سه شنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، سازمان تامین اجتماعی درباره واریز حقوق اردیبهشت و صدور احکام جدید اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

پرداخت حقوق مربوط به اردیبهشت ماه بیش از ۵ میلیون نفر بازنشستگان و کلیه مستمری‌بگیران این سازمان، از ظهر روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز و به تدریج طی ۷۲ ساعت به ترتیب حروف الفبا و از طریق بانک‌های عامل انجام خواهد شد.

همچنین پیرو اطلاعیه مورخ ۲۲ اردیبهشت، به اطلاع می‌رساند؛ مستمری واریزی اردیبهشت ماه به صورت علی‌الحساب و بر اساس آخرین حکم سال گذشته بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و صدور احکام جدید مربوط به افزایش سالیانه و متناسب‌سازی سال ۱۴۰۵ تا پانزدهم خرداد انجام خواهد شد.

ضمنا با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آماده‌سازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانه‌های الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه فعلا مقدور نیست و زمان آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.