اقتصادنیوز: یک سوپرمارکتی که در گوشهای از مغازهاش، ظرف آجیل گذاشته و نوشته است: «اگر دلت کشید و پول همراهت نبود، بردار بهحساب من. تو خودمی.»
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری، وسط تمام خبرهای تلخ و بیمعرفتیها، گاهی یک نوشته تایپشده که پشت یک مغازه جای گرفته است، همان معجون شفابخشی میشود که میتواند تا ساعتها حال دلمان را خوب کند.
تصویر یک نوشته چندخطی که پشت شیشه یک مغازه جای گرفته است، از همین دست حالهای خوبی است که خریدار دارد.
یک سوپرمارکتی که در گوشهای از مغازهاش، ظرف آجیل گذاشته است، با چند خط نوشته در بالای ظرف آجیل، نمایشی از بامعرفتی را اجرا کرد: «اگر دلت کشید و پول همراهت نبود، بردار بهحساب من. تو خودمی.»

منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.