صنعت حمل‌ونقل عامل اصلی توسعه اقتصادی است / لزوم توجه ویژه به جایگاه رانندگان وفعالان حوزه حمل ونقل

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:00
خداکرم عباسی، عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد، درپیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۳۱ اردیبهشت‌ماه روز شهرکرد، صنعت حمل‌ونقل را عامل اصلی توسعه اقتصادی دانست و بر لزوم ساماندهی تخصصی خدمات این حوزه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمال وبختیاری ؛ خداکرم عباسی، عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد،  درپیامی  ضمن تبریک فرارسیدن ۳۱ اردیبهشت‌ماه روز شهرکرد، صنعت حمل‌ونقل را عامل اصلی توسعه اقتصادی دانست و بر لزوم ساماندهی تخصصی خدمات این حوزه تأکید کرد.

خداکرم عباسی با تکریم جایگاه رانندگان و فعالان حوزه حمل‌ونقل اظهار داشت:هر فعالیت اقتصادی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تجاری، وابسته به حرکت و پویایی صنعت حمل‌ونقل است.

وی گفت : رانندگان ما، به‌ویژه پیشکسوتان این عرصه، همواره ایثارگرانه در صحنه حاضر بوده‌اند؛ همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، کامیون‌داران بی ادعا با جان و مال خود در خط مقدم جبهه‌ها، خدمات لجستیکی و راهسازی را برای رزمندگان فراهم می‌کردند.

عباسی در ادامه به نقش نظارتی و مدیریتی شهرداری در این حوزه اشاره کرد و گفت:مدیریت شهری باید با رویکردی عادلانه بر توزیع خدمات حمل‌ونقل نظارت کند. ایجاد سیستمی شفاف برای مدیریت باربری‌ها و خاک‌برداری‌ها الزامی است تا فرصت‌های کاری به‌صورت عادلانه میان رانندگان توزیع شود. این امر از زیرساخت‌های شهری محافظت می‌کند.

عضو شورای شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک از طریق کمیسیون ساماندهی مشاغل شهری و با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی، مصوبه‌ای را برای اجرایی کردن این طرح‌های ساماندهی به تصویب برسانیم تا شاهد تحولی مثبت در حوزه حمل‌ونقل بار و رفاه حال کامیون‌داران عزیز در شهرکرد باشیم.
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.