فرماندار دیلم: اجرای پروژه‌های زیرساختی در روستاها افزایش یابد

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:17
بوشهر- فرماندار دیلم با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در آسفالت معابر روستاهای این شهرستان، گفت: اجرای پروژه‌های زیرساختی در روستاها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: به همت بنیاد مسکن، با راهبری بخشداران و همکاری شوراها و دهیاری‌ها، اقدامات بسیار خوبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای شهرستان دیلم انجام شده و در بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف، رضایتمندی مردم را دریافت کرده‌ام.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در روستاها افزود: این روند باید ادامه یابد تا ماندگاری در روستاها بیشتر و از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

فرماندار دیلم با بیان اینکه توسعه عمرانی به‌تنهایی کافی نیست، خاطرنشان کرد: لازم است اقداماتی نیز در زمینه اقتصاد روستا صورت بگیرد. در همین راستا آمادگی خود را برای حمایت از اجرای منظومه‌های روستایی در شهرستان دیلم از سوی بنیاد مسکن اعلام می‌کنم.

طرح منظومه‌های روستایی از طرح‌های نوین بنیاد مسکن با هدف ایجاد زنجیره‌های اقتصادی و تقویت اشتغال و تولید در مناطق روستایی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.