۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان گناوه کشف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:43
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک انبار در روستاهای اطراف گناوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نصیر زنده بودی اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری و دپوی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه ماموران با اقدامات پلیسی و اشرافیت کامل با هماهنگی مقام قضایی از محل مورد نظر بازرسی و موفق به کشف۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال شدند، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.