رئیس اسبق فدراسیون تنیس ایران درگذشت

صدا و سیما سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:02
محمود گلشن شیرازی، رئیس پیشین فدراسیون تنیس ایران و از چهره‌های شناخته‌شده و خوش‌نام این رشته ورزشی، دار فانی را وداع گفت.

رئیس اسبق فدراسیون تنیس ایران درگذشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمود گلشن شیرازی که سال‌ها ریاست فدراسیون تنیس ایران را بر عهده داشت، دعوت حق را لبیک گفت.

گلشن شیرازی از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۲ ریاست فدراسیون تنیس ایران را برعهده داشت و در دوران مدیریت خود خدمات قابل توجهی به این رشته ورزشی ارائه کرد.

فدراسیون تنیس ایران ضمن تسلیت این ضایعه، از مرحوم گلشن شیرازی به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار و تاثیرگذار تنیس کشور یاد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.