تسریع در ایمن‌سازی محورهای بندر خمیر با هدف ارتقای ایمنی تردد

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:04
بازدید از روند اجرای اقدامات ایمن‌سازی در محورهای مواصلاتی شهرستان بندر خمیر انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا محمدی، معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در حاشیه این بازدید که با حضور مهران رازمند رئیس اداره نگهداری راه‌ها و علی دریانورد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندرخمیر به همراه رئیس پلیس راه استان هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی از اولویت‌های اصلی این اداره کل است و تمامی ظرفیت‌های فنی و اجرایی برای بهبود وضعیت محورهای پرتردد به‌کار گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی، نصب و به‌روزرسانی علائم ایمنی، اصلاح نقاط پرحادثه و تقویت تجهیزات ترافیکی در این شهرستان افزود: تعامل مستمر با پلیس راه نقش مهمی در شناسایی نقاط حادثه‌خیز و تسریع در رفع نواقص ایفا می‌کند.

معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان همچنین بر لزوم پایش مستمر وضعیت راه‌ها تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت میدانی، تلاش می‌کنیم شرایطی ایمن و استاندارد برای تردد شهروندان و کاربران جاده‌ای فراهم شود.

گفتنی است در این بازدید میدانی، وضعیت فعلی محورهای اصلی و روستایی شهرستان بندر خمیر مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در اجرای اقدامات تکمیلی صادر شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.