شهادت یک رزمنده در پی خنثی‌سازی بمب‌های عمل نکرده

پارسینه سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 14:15
شهید حمید خانی رزمنده دلاور و پاسدار بازنشسته شهرستان بروجن، در مأموریت خنثی‌سازی بمب‌های عمل‌نکرده دشمن صهیونیستی و آمریکایی در تهران، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مشرق از سپاه نیوز، رزمنده دلاور و پاسدار بازنشسته شهرستان بروجن، شهید حمید خانی که به‌صورت داوطلبانه در بخش مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) مشغول خدمت بود، حین انجام مأموریت خنثی‌سازی بمب‌های عمل‌نکرده دشمن صهیونیستی و آمریکایی در تهران، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید حمید خانی روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ در شهر نقنه و پس از آن، ساعت ۲۱ شب مراسم شب وداع در روضةالشهدا بروجن برپا خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید عزیز نیز روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ از حسینیه ثارالله سپاه بروجن به سمت روضةالشهدا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ترحیم شهید حمید خانی چهارشنبه شب هم‌زمان با آیین بزرگداشت سالگرد رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بروجن برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.