آذری جهرمی: با مداخله نظامی امنیت به تنگه هرمز بر نمی‌گردد | تجارت بیشتر با حس امنیت کار می کند تا خود امنیت | بستن تنگه هرمز یک اقدام واکنشی در مقابل تحریم هاست+ فیلم

اقتصادنیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 14:52
اقتصادنیوز:آذری جهرمی گفت: اینکه خیال کنند با مداخله نظامی می توانند تنگه را باز کنند خیالی باطل است. بستن تنگه هرمز یک اقدام واکنشی در مقابل تحریم هاست

به گزارش اقتصادنیوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دولت حسن روحانی در برنامه «بر مدار ایران» به تحلیل مسائل جنگ و اتفاقات اخیر پرداخت.

او می گوید: امنیت با حس امنیت دو موضوع متفاوت است؛ ایران ضمن اینکه به لحاظ نظامی این توان را دارد که تنگه هرمز را بسته نگه دارد مداخله گسترده‌تر در منطقه هم به نظر می رسد برای اینها باعث نخواهد شد که آبراه امنیت پیدا کند زیرا احساس امنیت هرگز وجود نخواهد داشت فرایند تجاری با احساس امنیت کار می کند تا خود امنیت. 

آذری جهرمی همچنین ادامه داد: اینکه خیال کنند با مداخله نظامی می توانند تنگه را باز کنند خیالی باطل است. بستن تنگه هرمز یک اقدام واکنشی در مقابل تحریم هاست

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.