اعتراض دوباره پرسپولیس به تصمیم فدراسیون فوتبال

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:26
باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نسبت به تصمیم احتمالی در مورد انتخاب نماینده آسیا توسط فدراسیون اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت احراز مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال و تراکتور و سپاهان، این تیم‌ها به عنوان نماینده ایران در آسیا معرفی خواهند شد.

این تصمیم که با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه بود، حالا به پیام دیگری از این باشگاه در صفحه اکس منجر شده است.

در این پیام آمده است: ‏نماینده ایران در آسیا باید بر اساس ⁧عدالت⁩، زمین فوتبال، کسب مجوز حرفه‌ای، آمادگی مالی و احترام به حقوق میلیون‌ها هوادار انتخاب شود؛ نه با تصمیمات سلیقه‌ای و خارج از زمین فوتبال. پرسپولیس همیشه آماده رقابت عادلانه است.

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.