اعتراض پرسپولیس به تصمیم دوباره فدراسیون

افکار نیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:50
باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نسبت به تصمیم احتمالی در مورد انتخاب نماینده آسیا توسط فدراسیون اعتراض کرد.

شب گذشته امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت احراز مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال و تراکتور و سپاهان، این تیم‌ها به عنوان نماینده ایران در آسیا معرفی خواهند شد.

این تصمیم که با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه بود، حالا به پیام دیگری از این باشگاه در صفحه اکس منجر شده است.  

در این پیام آمده است: ‌نماینده ایران در آسیا باید بر اساس ⁧ #عدالت⁩، زمین فوتبال، کسب مجوز حرفه‌ای، آمادگی مالی و احترام به حقوق میلیون‌ها هوادار انتخاب شود؛ نه با تصمیمات سلیقه‌ای و خارج از زمین فوتبال. پرسپولیس همیشه آماده رقابت عادلانه است.

نکته مهم این که باشگاه پرسپولیس توانسته مراحل نهایی اخذ مجوز حرفه‌ای را هم طی کند اما قرارگیری در رتبه ششم جدول، این تیم را در موقعیت پایین‌تر نسبت به سایر مدعیان آسیا قرار داده است.

در شرایطی که پرسپولیس امیدوار بود با از سر گیری لیگ در اردیبهشت بتواند سهمیه را کسب کند اما این اتفاق با شروع اردوی تیم ملی رقم نخورد تا قرمزها در پایان هفته بیست و سوم در رتبه ششم جدول قرار بگیرند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.