اختصاصی| علی پروین از بیمارستان مرخص شد

خبرورزشی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
علی پروین، اسطوره پرسپولیس که طی روزهای گذشته در بیمارستان بستری شده بود، دقایقی قبل با نظر پزشکان ترخیص شد و شرایط بهتری پیدا کرده است.

بستری شدن علی پروین در بیمارستان نگرانی اهالی فوتبال را برانگیخت و آنها در سه روز گذشته به طور جدی پیگیر وضعیت اسطوره پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بودند.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود علی آقا پنجشنبه ظهر از بیمارستان مرخص شود، اما کادر پزشکی صبح چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت به این نتیجه رسید که روند درمانی سلطان به خوبی طی شده و می‌تواند دوره نقاهت را در منزل سپری کند. به همین خاطر ساعت ۱۳ از بیمارستان مرخص شد و قرار است به مدت ۷۲ ساعت در منزل تحت نظارت باشد.

خوشبختانه زخم پای علی آقا هم بهبود یافته و پزشکان به او تاکید کرده‌اند که روند درمان به گونه‌ای است که روز شنبه دوم خرداد دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: پاسخ طعنه‌آمیز استقلال به نامه پرسپولیس به رئیس‌جمهور؛ تیمی که ۷ امتیاز عقب است دنبال فرمول‌سازی نباشد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.