حضوری شدن امتحانات پایان ترم یک دانشگاه معروف

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی یکی از دانشگاه‌های کشور از حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام سعید مظلومیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، آزمون‌های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۵ این دانشگاه از روز شنبه ۱۶ خرداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

پیش از این معاون آموزشی وزارت علوم، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها اعلام کرده بود: شرایط به‌صورت مستمر در حال تغییر است. تصمیم‌گیری‌ها متناسب با وضعیت پیش رو اتخاذ می‌شود. بر این اساس هنوز تصمیم نهایی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان اتخاذ نشده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.