ادعای میهمان ثابت صدا و سیما: از کانال‌های خبری که در ارتباط هستم مطلع شدم عراقچی برای مذاکره به نیویورک می‌رود/ امیدوارم این خبر دروغ باشد

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در یک برنامه تلوزیونی گفت: ما در موضوع تنگه هرمز قرار نیست با اینها وارد گفتگو و مذاکره شویم. این آنها هستند که باید پاسخ جنایت‌هایشان را بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، که به پای ثابت برنامه‌های صدا و سیما تبدیل شده، در یکی از برنامه تلوزیونی که حضور داشته، گفت: من مطلع شدم از برخی از کانال‌های خبری که در ارتباط هستم  به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، که در موضوع تنگه هرمز، جناب آقای دکتر عراقچی قرار است سفری داشته باشند و مذاکره‌ای را با برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در نیویورک انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: اولاً، محل جلسه به نظرم محل قابل تأملی است. امیدوارم این خبر غلط باشد و درست نباشد. اما اگر قرار باشد چنین جلسه‌ای در نیویورک برگزار شود یعنی در خاک دشمن وسط جنگ، جلسه برگزار کنیم با کشورهای حاشیه خلیج فارس که اتفاقاً آنها در این موضوع خودشان به عنوان مبدأ تجاوز باید مورد بازخواست قرار بگیرند؛ این جلسه حتماً ما را در موضوع مذاکرات در نقطه ضعف قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در موضوع تنگه هرمز قرار نیست با اینها وارد گفتگو و مذاکره شویم. این آنها هستند که باید پاسخ جنایت‌هایشان را بدهند.

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.