بنزین گران می شود؟/ توضیحات مهم معاون پزشکیان

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
سقاب اصفهانی معاون رییس جمهور گفت: درصورت اینکه با کمبود مواجه نشویم گرانی بنزین در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سقاب اصفهانی رئیس سازمان بهینه سازی انرژی، در مورد شایعه گران کردن بنزین گفت: برخی تاسیسات ما آسیب دیده و نیاز به صرفه جویی داریم.

به روایت فرهیختگان، وی افزود: درصورت اینکه با کمبود مواجه نشویم گرانی بنزین در دستور کار نیست. اما اگر این موضوع رفع نشود ممکن است به نرخ سوم بنزین فکر کنیم تا بتوانیم بخشی از یارانه دولت را به بخش‌های ضروری مثل دارو اختصاص دهیم.

سقاب اصفهانی گفت: من هم می‌توانم مثل خیلی از مسئولین بگویم مشکلی وجود ندارد اما اینگونه نیست و ماهم دچار کمبودهایی شده‌ایم.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.