26 کشتی با اجازه نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
سپاه اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته 26 فروند کشتی با کسب مجوز و تأمین امنیت از تنگه هرمز عبور کرده‌اند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی اعلام کرد: 26 کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

متن پیام فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌شرح زیر است:

طی شبانه‌روز گذشته 26 فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتی‌های تجاری با هماهنگی و تأمین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

تردد از تنگه هرمز با کسب مجوز و با هماهنگی نیروی دریایی سپاه درحال انجام است.

تنگه هرمز , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,

 

انتهای پیام/+

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.