امتیاز آلومینیوم اراک و بعثت کرمانشاه معاوضه می‌شود؟

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
مدیر اجرایی بعثت کرمانشاه از تلاش این باشگاه برای لیگ برتری شدن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره فروش امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک مطرح شده است. در این بین از تیم بعثت کرمانشاه به عنوان تیمی که خواهان امتیاز اراکی‌ها نام برده شده است.

محبت فتحعلی‌زاده مدیر اجرایی و حقوقی باشگاه بعثت کرمانشاه در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: عزم خود را برای لیگ برتری شدن در فصل آینده جزم کرده‌ایم. باشگاه در حال رایزنی خرید امتیاز آلومینیوم اراک و امکان دارد در فصلی که پیش‌رو است در لیگ برتر حضور داشته باشیم در غیر این صورت برای فصل آینده حتما به فکر بازسازی شرایط تیم برای حضور پرقدرت در لیگ یک به عنوان مدعی هستیم.

وی در این مورد ادامه داد: در واقع قرار است امتیاز دو تیم جابجا شود؛ آلومینیوم فصل بعد در لیگ یک حضور داشته باشد و بعثت به لیگ برتر بیاید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.