نامه جزئیات باشگاه پرسپولیس به پزشکیان

پارسینه چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:31
نامه رسمی باشگاه پرسپولیس به رئیس جمهور ایران ارسال شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از ورزش‌سه، خبرنگار ما مطلع شد که امروز باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به رییس جمهور برای انتخاب نماینده فوتبال ایران به آسیا خواستار عدالت فوتبالی شد.

 

باشگاه پرسپولیس در این نامه با اشاره بر اینکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران و آسیا و جامعه هواداری ۴۰ تا ۵۰ میلیونی، از مسعود پزشکیان درخواست کرد که مقابل آنچه بی عدالتی بزرگ آمده، بایستد.

در این نامه آمده که با توجه به اینکه اکنون جامعه ایران با شرایط سخت اقتصادی، اجتماعی و فشارهای روانی ناشی از تحریم ها و تنگناهای معیشتی دست به گریبان است، ناعدالتی در حوزه فوتبال و تصمیم گیری های غیرشفاف، می تواند آسیب های جبران ناپذیری بر پیکره سلامت اجتماعی و نشاط جامعه ایجاد کند.

در بخش پایانی این نامه نوشته شده که از این رو در چنین وضعیتی،  در حوزه معرفی نمایندگان فوتبال ایران به مسابقات آسیایی، خواستار شفافیت بیشتر و انتخاب نماینده ایران بر اساس شایستگی، عدالت و پارامترهای مشخص فنی و قانونی شده است.

نکته مهم اینکه باشگاه پرسپولیس از ابتدا خواهان برگزاری ادامه رقابت های لیگ بود اما با درخواست این باشگاه موافقت نشد و حالا در آستانه موعد معرفی نمایندگان آسیایی، باشگاه پرسپولیس با بیم از اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی استقلال و تراکتور و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران، در نامه ای به رییس جمهور تاکید کرد تا انتخاب نماینده فوتبال ایران بر اساس عدالت فوتبالی باشد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.