رسانه عبری از تماس طولانی ترامپ و نتانیاهو خبر داد

مشرق نیوز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:31
در فاصله چند روز از گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل با موضوع منطقه و ایران، رسانه‌های این رژیم از تماس تلفنی دیگری بین دو طرف خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی امروز گزارش دادند که رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل در ساعات پایانی دیشب با یکدیگر به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. آن‌ها یکشنبه هم با هم گفت‌وگو کرده بودند که طبق گزارش‌ها، ایران یکی از محورهای آن بود.

به گزارش الجزیره به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، تماس تلفنی دیشب طولانی بوده و مهم توصیف شده است.

کانال ۱۲ اسرائیل بدون ارائه جزئیات، گفت‌وگوی دیشب ترامپ و نتانیاهو را «دراماتیک» توصیف کرده است.

بعد از تماس یکشنبه دو طرف که در بحبوحه تهدید ترامپ به ازسرگیری حملات علیه ایران انجام شد، او مدعی شد که به درخواست سران سه کشور عرب حوزه خلیج فارس، حمله به ایران را به تعویق انداخته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.