ادارات این شهر تعطیل شد

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
ادارات شهرستان کرمان به دلیل گرد و غبار هوا تعطیل شد.

به گزارش خبرآنلاین از مهر، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان از تعطیل شدن ادارات شهرستان کرمان در امروز چهارشنبه به دلیل گرد و غبار و تداوم آلودگی هوا خبر داد.

اداره کل مدیریت بحران استان کرمان لحظاتی پیش اعلام کرد: با توجه به افزایش شاخص‌های آلایندگی هوا و در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان، تمامی ادارات، دستگاه‌های دولتی و اجرایی در شهر کرمان، بخش مرکزی، شهداد و چترود امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، نهادهای امدادی، خدماتی و نظامی همچنان فعال بوده و به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

بر اساس اعلام مدیریت بحران کرمان تصمیم گیری درباره تعطیلی در سایر شهرستان‌های استان کرمان بر عهده فرمانداران هر شهرستان است.

گفتنی است اداره کل مدیریت بحران استان کرمان صبح امروز در اطلاعیه ای از تاخیر دو ساعته آغاز به کار ادارات شهرستان کرمان خبر داده بود.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.