عصبانیت هالند از قهرمانی آرسنال؛ انگار هیچوقت قهرمان نشده‌ایم!

مشرق نیوز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
ستاره سیتی از قهرمان نشدن در لیگ جزیره بسیار عصبانی است و تاکید کرد که فصل بعد دوباره به سکوی قهرمانی برخواهند گشت.

به گزارش مشرق، تساوی منچستر سیتی در دیدار برابر بورنموث باعث شد تا آرسنال بعد از ۲۲ سال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

ارلینگ هالند هر چند که با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ جزیره قرار دارد اما نتوانست تیمش را به قهرمانی برساند.

این ستاره نروژی از اینکه سیتی رقابت قهرمانی را به آرسنال واگذار کرد عصبانی است. او بعد از بازی گفت: کل باشگاه باید از این موضوع به عنوان انگیزه استفاده کند. باید عصبانی باشیم، باید آتش در درون خود احساس کنیم، زیرا نایب قهرمانی کافی نیست.

هالند در ادامه گفت: حالا دو سال است که قهرمان لیگ نشده‌ایم و این احساس می‌شود که هیچ وقت قهرمان نشده ایم. ما همه چیز را به کار خواهیم گرفت. هر کسی که در فصل آینده اینجا باشد، باید برای قهرمانی به میدان برود. همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فصل آینده به قهرمانی برسیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.