زاکانی: حمل‌ونقل عمومی فعلا رایگان است

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
شهردار تهران می‌گوید که تا تصمیم نهایی شورا مترو و اتوبوس همچنان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ، شهردار تهران علیرضا زاکانی دقایقی پیش گفت که مترو و اتوبوس همچنان رایگان است.با شروع جنگ تحمیلی شهرداری تهران با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران حمل‌ونقل عمومی (مترو و اتوبوس)را رایگان کرد و فرصت فردا تمام می‌شد.شهردار تهران گفت که رایگان بودن حمل‌ونقل با تصمیم شورا آغاز شده و‌ تا تصمیم بعدی شورا هم که در هفته آینده گرفته می‌شود، ادامه دارد و خدمات کمافی سابق رایگان ارائه و استقبال مردم هم از این‌طرح‌خوب بوده است.

زاکانی تصریح کرد:مسیر طی‌شده قابل بازگشت نیست و ارائه خدمات تا زمان اعلام نتیجه نهایی شورا در هفته آینده ادامه دارد. به دنبال آن هستیم که زیرساخت‌ها و جنبه‌های هویتی بهره‌مندی از مترو را ارتقا دهیم تا خدمات بهتری ارائه شود. پس از رأی‌گیری هفته آینده، خدمات‌رسانی بر اساس ممیزی‌ها و ضوابط تعیین‌شده در طرح اعضای شورا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.