ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع تا نیمه خرداد نهایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
رئیس مرکز امور بین‌الملل آموزش و پرورش از ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام اتباع تا نیمه خرداد خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد سلیمی  رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آمورش و پرورش از ثبت‌نام حدود 360 هزار دانش‌آموز اتباع در مدارس ایران طی سال گذشته خبر داد و گفت: روند ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع برای سال تحصیلی جدید در حال نهایی شدن است و مدارس تا نیمه نخست خردادماه دستورالعمل‌های رسمی را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل‌ها، دانش‌آموزان باید برای دریافت نوبت در سامانه kanoon-e-nobat.ir ثبت‌نام کرده و سپس با مراجعه به دفاتر کفالت، معرفی‌نامه مدرسه مربوطه را دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.