روایت حماسه‌ها در میناب؛ معلمی که شاگردانش را در آغوش کشیده بود

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
کرمانپور همچنین از معلمی می گوید که هنگام اصابت موشک دو شاگرد خود را در آغوش کشیده است و حتی در آن زمان به فکر محافظت از آنها بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر حسین کرمانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با برنامه «تندرستی» تلویزیون همشهری به خاطره مادری از شهدای میناب اشاره کرد و گفت: این مادر کادر درمان بود و سه ماه قبل از بمباران مدرسه به میناب منتقل شده بود و فرزندش را در این بمباران از دست داد.

کرمانپور همچنین از معلمی می گوید که هنگام اصابت موشک دو شاگرد خود را در آغوش کشیده است و حتی در آن زمان به فکر محافظت از آنها بوده است.

نسخه کامل این برنامه را اینجا ببینید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.