هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وقوع گرد و غبار در تهران

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا برای امروز چهارشنبه خبر داد و بر پرهیز گروه‌های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز تأکید کرد.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وقوع گرد و غبار در تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسن عباس نژاد با اشاره به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی استان تهران اظهار داشت: امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، شاهد افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در پایتخت خواهیم بود.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وقوع گرد و غبار در تهران

وی افزود: از شهروندان به ویژه کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و نیز شاغلان راهور، نیرو‌های شهرداری و افرادی که مواجهه بالایی با آلودگی هوا دارند، انتظار می‌رود از هرگونه تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بر ضرورت استفاده از ماسک‌های تأییدشده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد و گفت: رعایت اصول خودمراقبتی در این شرایط ضروری است.

عباس نژاد در پایان از مردم خواست با پرهیز از فعالیت‌های آلاینده نظیر روشن کردن آتش در فضای باز و استفاده غیرضروری از خودرو‌های شخصی، در بهبود کیفیت هوای پایتخت مشارکت فعال داشته باشند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.