حضور سرزده رئیس جمهور شهید در یکی از پمپ بنزین‌های تهران + ویدئو | ماجرا چه بود؟

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
ماجرای حضور سرزده شهید رئیسی در یکی از پمپ بنزین‌های تهران توسط غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شهید رئیسی روایت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیلی گفت: در ماه‌های اول دولت ما با هک پمپ بنزین‌ها مواجه شدیم. موضوعی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود.

ایشان بلافاصله پیگیری کردند تا سیستم به صورت دستی راه بیفتد. به ایشان گزارش داده شد که دستی راه افتاده و بدون کارت، کار مردم انجام می شود. ایشان گفتند بریم ببینیم راست می گویند یا نه.

گلایه شهید رئیسی از رئیس دفترش + ویدئو | ماجرا چه بود؟

دستور شهید رئیسی برای پیدا کردن کودکی که از مادرش جدا شده بود |‌ ویدئو

ماجرای حضور سرزده شهید رئیسی در یکی از پمپ بنزین‌های تهران را در ویدئو ببینید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.