ترامپ در نشست گروه 7 شرکت می کند

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
یک مقام کاخ سفید می‌گوید ترامپ در اجلاس گروه هفت در فرانسه شرکت خواهد کرد.

فرارو- یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در اجلاس رهبران گروه هفت که ماه ژوئن به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. 

به گزارش فرارو به نقل از اکونومیک تایمز، بر اساس این گزارش، فرانسه میزبان نشست امسال گروه هفت است و اجلاس رهبران قرار است از ۱۵ تا ۱۷ ژوئن در شهر اویان-له-بن، واقع در منطقه کوهستانی آلپ فرانسه و در کنار دریاچه ژنو، برگزار شود. 

در ادامه این گزارش آمده است: وب‌سایت آکسیوس که نخستین بار این خبر را منتشر کرد، گزارش داد که ترامپ قصد دارد در این نشست درباره موضوعاتی از جمله پیوند دادن کمک‌های ایالات متحده با تجارت، ترویج استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط آمریکا، و همچنین کاهش تسلط چین بر زنجیره‌های تأمین مواد معدنی حیاتی گفت‌وگو کند. 

طبق این گزارش، مسائل اقتصادی، فناوری و رقابت راهبردی با چین از محورهای اصلی مورد توجه دولت ترامپ در این اجلاس خواهد بود. 

در همین حال، روابط ترامپ با بسیاری از اعضای گروه هفت در ماه‌های اخیر به دلیل جنگ با ایران و سایر اختلافات سیاسی و امنیتی، بیش از پیش تیره شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.