ظریف: میدان، خیابان و دیپلماسی بزرگترین دارایی برای ما هستند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
وزیر اسبق امور خارجه با بیان اینکه آینده برای ایران فرصت است، گفت: متجاوزان فهمیدند به قلدری نمی‌توانند این ملت را شکست دهند. میدان، خیابان و دیپلماسی بزرگترین دارایی برای ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد ظریف در مراسم گرامیداشت وزرای خارجه شهید، اظهار داشت: در سجایای این دو شهید بزرگوار بسیار گفته شده اما یک نکته مشترک این دو شهید اخلاص و صداقت آنان بود. مکتب شهادت و ایثار مکتبی است که ایران را زنده نگه داشته و خواهد داشت. امروز به فرموده رهبر شهید دوران بزن درو تمام شده است. در عرض یکسال دو رژیم کودک کش اتمی به ایران حمله کردند و تمام قوانین را شکستند ، اما نتوانستند ملت بزرگ ایران را به زانو درآورند و هیچوقت نخواهند توانست.

وی ادامه داد: این افتخار برای مردم ما که در میدان و خیابان مقاومت کردند، آرزوی های متجاوزان را به گور رساندند برایشان بس است. ما همه این افتخار را مدیون شهدا و خانواده های انان هستیم و تا ابد خواهیم ماند. این شهدای وزارت خارجه در کنار تلاش و مجاهدت در صحنه بین‌المللی، با خونشان درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وزیر اسبق امور خارجه با بیان اینکه آینده برای ایران فرصت است، گفت: متجاوزان فهمیدند به قلدری نمی‌توانند این ملت را شکست دهند. میدان، خیابان و دیپلماسی بزرگترین دارایی برای ما هستند.

ظریف خاطرنشان کرد: ما نیازی به تضمین دیگران نداریم، نیروهای مسلح ما بهترین تضمین برای ما هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.