واکنش منصوریان به ناکامی‌های اخیر الطلبه در لیگ عراق

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
علیرضا منصوریان پس از تساوی الطلبه مقابل الکرمه، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و به مشکلات ناشی از مصدومیت‌های پرتعداد تیمش اشاره داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان، سرمربی تیم الطلبه، پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل الکرمه، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و معتقد بود تیمش در جریان مسابقه نمایش بهتری نسبت به حریف داشته است.

به نقل از ورزش سه، منصوریان در این باره گفت: «بازی بین دو تیم متعادل بود و ما نیمه اول فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و موفق شدیم گل برتری را به ثمر برسانیم، اما در مجموع طی ۴۵ دقیقه تیم بهتر میدان بودیم.» او همچنین درباره روند بازی در نیمه دوم اظهار داشت: «نیمه دوم به سود الکرمه تغییر کرد، اما آنها در حد و اندازه مورد انتظار ظاهر نشدند و من در ترکیب تیم به بازیکنان جوان تکیه کردم.»

سرمربی ایرانی الطلبه در ادامه صحبت‌هایش به شرایط سخت تیمش اشاره کرد و گفت: «ما در حال حاضر ۹ بازیکن مصدوم داریم و این موضوع به دلیل فشردگی مسابقات لیگ و برگزاری هر بازی در فاصله سه روز یک‌بار رخ داده است.» منصوریان با وجود این مشکلات، از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و عملکرد شاگردانش را امیدوارکننده دانست.

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.