سفر وزیر دادگستری به هند

عصر ایران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری کشورمان نیز با هدف شرکت در این اجلاس و گفت‌وگو و رایزنی با همتایان خود در بریکس، تهران را به مقصد احمدآباد هند ترک کرد.

وزیر دادگستری با هدف شرکت در اجلاس وزرای دادگستری کشورهای عضو بریکس تهران را به مقصد احمدآباد هند ترک کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، اجلاس سالانه وزرای دادگستری کشورهای عضو بریکس در روزهای پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت و جمعه اول خرداد جاری به میزبانی شهر احمدآباد هند برگزار می‌شود.

امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری کشورمان نیز با هدف شرکت در این اجلاس و گفت‌وگو و رایزنی با همتایان خود در بریکس، تهران را به مقصد احمدآباد هند ترک کرد.

در این اجلاس قرار است ضمن بررسی بیانیه وزرای دادگستری بریکس، اولویت‌های این سازمان برای سال ۲۰۲۶ در خصوص مکانیسم جایگزین حل و فصل اختلافات به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

مدیریت اطلاع‌رسانی حقوقی و نظام اطلاع‌دهی و همچنین تصویب‌نامه مدیریت موثر و کارآمد در دعاوی در کنار تعاملات دو سویه وزرای دادگستری عضو بریکس از دیگر برنامه‌های اعلام شده در این اجلاس است.

همچنین قرار است پس از بررسی موضوع معاهدات معاضدت حقوقی، بیانیه مشترک وزرای دادگستری بریکس در پایان این اجلاس منتشر شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.