کشف ۵۰ میلیاردی گنج‌یاب غیرمجاز در فریدونکنار

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
فریدونکنار- فرمانده انتظامی فریدونکنار از کشف یک دستگاه گنج‌یاب غیرمجاز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حسین‌زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرقانونی از دستگاه گنج‌یاب در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، محل نگهداری دستگاه را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را کشف کردند.

سرهنگ حسین‌زاده در ادامه تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه گنج‌یاب غیرمجاز به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال کشف شد. همچنین برابر بررسی‌های اولیه، متهم دارای سابقه سرقت و مالخری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.