ادعای امارات: در 48 ساعت گذشته با 6 پهپاد مقابله کردیم

عصر ایران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
وزارت دفاع امارات در بیانیه امروز خود مدعی شد که تحقیقات نشان می‌دهد که نیروگاه هسته‌ای براکه با پهپادهایی که از عراق شلیک شده بودند، هدف قرار گرفته است.

وزارت دفاع امارات عصر سه‌شنبه خبر داد که پدافند هوایی این کشور طی دو روز گذشته با 6 پهپاد مقابله کرده است.

به گزاش فارس، وزارت دفاع امارات گفت که این پهپادها درصدد هدف قرار دادن تاسیسات حیاتی امارات بوده‌اند.

وزارت دفاع امارات اعلام کرد که با تمام این پهپادها بدون هیچگونه تلفات انسانی یا تاثیر بر تاسیسات حیاتی مقابله شده است.

ظهر روز گذشته بود که نیروگاه هسته‌ای «براکه» امارات در ابوظبی هدف حملات پهپادی قرار گرفت. امارات اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور روز یکشنبه در درگیری با سه پهپاد که از سمت مرزهای غربی وارد شده بودند، توانست دو فروند از آن را رهگیری کند اما پهپاد سوم به ژنراتور برقی در محوطه نیروگاه هسته‌ای براکه در منطقه الظفره اصابت کرد.

وزارت دفاع امارات در بیانیه امروز خود مدعی شد که تحقیقات نشان می‌دهد که نیروگاه هسته‌ای براکه با پهپادهایی که از عراق شلیک شده بودند، هدف قرار گرفته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.